Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2007 21:08 - spomen4eta
Автор: maartina Категория: Забавление   
Прочетен: 33623 Коментари: 26 Гласове:
0



imageimageimageimage
image
OtNemA mInUtA dA SrEsHtNeSh NqKogO, OtnEmA ChAs Da gO OpOzNaEsH, dEn dA sE vLubIsH v NegO i CqL JivOt Da Go ZaBrAvIsH {}{P}{} I LovE YoU !

Ti si angelche prekrasno,ti si dyavolche opasno,
ako nyakoi te pripari, shte yade shamari! {}{~P~}{}

tI SeGa SpInKaSh nO Az sHte dOiDa LeKiChKo v sYnQ tI ShTe tE pOgAlQ pO ChElCeTo sHtE Te CeLunA pO nOsLeTo I ShTe tI kAjA V LiCeTo cHe tI Si mI v SyRcEtO..{P}{P}{P}{P}...{P}{}

image

Nyakade ima race, koito iskam da dokosna.... Nyakade ima ochi, koito iskam da vidya....Nyakade ima ustni, koito iskam da vkusya.... Nyakade ima chovek, koito misli za men i mi lipsva!~{P}{P}{P}~ Lipsvash mi, Za teb kopneq. Iskam tvoite o4i. Lipsvash mi, Za teb jiveq. Ti si v moite me4ti. Ako vseki pat shtom si mislq za teb pada po edna zvezda,To mn skoro Lynata shte razbere kakvo e SAMOTA!!! :(

image

Ako druga te pogledne kaji i 4e 6te revnuvam
ako ti kaje 4e te haresva kaji i 4e s16testvuvam A ako iska da e s teb kaji i 4e 6te t1guvam…
L Nqma nishto po-hubavo ot tova da obi4ash i da b1desh obi4an. Tova go razbrah blagodarenie na teb!?! LofFf sI tE mN {{}{P}{}} Jivotyt e edin pyzel i ti si parchenceto, koeto mi lipsva. {}{P}{}......

image
Pustinq ot mechti, edin si ti.Talpa ot hora,princa si ti.V chasha uiski, leda si ti. V tamnoto nebe,zvezda si ti.V moeto sarce,edin si ti!. tYrSiH tE BezZ Dda ZnAm cHe ShTe Te nAmErQ sReShtNAh tE BbEz dA ZnAm ChE ShTte sE vLiUbQ NaMeRiH tE BeZ dA ZzNaM KaKvO ChUvStVaM vLuBiH Se BeZ dA zNaM chEe tAkA ShTe bOLi PrOmEnIh sE bEz dA zNaM cHe ShTe E ZaRaDi TEB ObIkNaH Te BeZz Da zNaM ChE sYm mOgLa dA oBiChaM tAkA...!?! {P}{P}{P}

Bez TEB q nqma LUBOVTA nqma SLUNCE i luna. Shtom ne si do MEN, nqma no6t i DEN bez TEB q NQMA radostta...OBICHAM TE..! - NE go ZABRAVQI..!

tI "LeK@ n{}ShT" мI kAzA, mILi,
n{} LekA Li ShTе E NоShT@?
ShToM DvAmA nI e rAzDelIlA,
ToGavA ShTe e TaJnA tQ!
mAkAr DuShAtA tI LuBqShTa
dA ChAkA KrAq nA NoShtA,
т
I S "LeKa NoShT" nE mE iSpRaShTAi,
ZаShT{}tO ShTeE TeJkA tQ!...

Bl@zE nA tEz, KoItO Zn@qT,
cHе dVam@ ShTe Sа PrEz nOShTa!
 tE "LeK@а nOSht" nE sI JeLaQt,
n{} ViNaGi e LeK@ tQ!



imageimageimage


image







Категория: Лични дневници
Прочетен: 19 Коментари: 0
Последна промяна: 12.10 16:01 29.09 23:53 - SpOmEnI {2}~~~

1}. Мислиш ли понякога за мен, за приказката ни красива ? Дали ще се повтори онзи ден? Лобов?-без теб е просто дума...сива... 
2}. Бъди неповторим{а} в този живот - защото всичко което се повтаря губи своя чар !
3}. Az syM mAlko k0tence, k0et0 myrKa...Ne mE zAkachAi, cHe k0tet0 shTe sE p0byrKa! ShTe si igrAq s tEb kAt0 s mishLenCe, shTe tE drAskAm, a ti shTe plAchEsh kAt0 dEtence!!!
image

4}. Обещавам да те даря с мигове чудесни, да топля твоето сърце, до теб да бъда МИЛА вечно, докато не спре моето сърце!
5}. Призовка от съдебната палата на купидон: Обвинена си, че нарушаваш санишатата ми, че окопираш мислите ми и че открадна сърцето ми...присъдата е С МЕН ЗАВИНАГИ…!
6}. Обичам те и пак ще те обичам, сърцето ми все за тебе все тупти,дори и в ада да отида никoй няма да ни раздели!
image

7}. Ако бих могъл да бъда част от теб, бих искал да съм твоята сълза на очите - да се родя на очите ти, да живея на лицето ти и да умра на устните ти!
8}. Едно сърце, което те обича! Едно сърце, което те зове! Едно сърце от тебе поглед не отделя, желаете и от любов ще умре!!!
9}. Една молба! Промени се! Едно желание! Не ме забравяй! Една лъжа! Не те обичам! Една истина! Липсваш ми!
image
10}. Ако обичаш някого напиши името му в кръг, вместо в сърце, защото сърцата биват разбити, но кръговете се въртят вечно.
11}.През ветрове и бури през огън и вода сърцето ми до край е твое докрай дори и след смъртта. И в друг живот ще те намеря и пак сърцето си ще ти даря!
12}.ЦеЛуВкА  По  НоСлЕтО ЦеЛуВкА По ВрАтЛеТо ЕзИчЕ ТуК И ТаМ мМм АкО ПрОдьЛа НеЗнАм - МаЙ Ще Те ИзЯм !
image
13}. АхХ, как искам да те зърна. Пак да те прегърна. Да почувстжам близоста ти...Да почувстжам близоста ти.... 
14}. Много те обичам и не го отричам..Много те ревнувам в сълзи нощем плувам. Нощем те сънувам ЗНАЙ НЕ СЕ ШЕГУВАМ.... :(

15}.Зората черна е за МЕН...!?! И черна нощ е моят ден...пустиня тъмна е сърцето ми БЕЗ ТЕБ...!
image
16}.Липсваш ми, не е лъжа Искам те, но на мига..Моля те ела при мен...ОБИЧАМ ТЕ...Спри до МЕн...?!?!
17}.Търсих те без да знам че ще те намеря ! Срещнах те без да знам че ще се влюбя! Намерих те без да знам какво чувствам ! Влюбих се без да знам че така ще боли.! Промених се без да знам че ще е заради ТЕБ...! Обикнах те без да знам че съм могла да обичам така...!18}. Чух смеха, вкусих сълзите, но не мога да се доблийа до ТЕБ сега.. :( оХх..не виждаш ли скъпи ? Започваш да ме подлудяжаш... 
image
19}. Любовта е камъче, в което човек се спъва и го боли. Обикновено хората го изхвърлят, но ти го запази..! ОБИЧАМ ТЕ...!?!
20}. Написах името ти на дърво, но дърварят го отсече. Написах го на пясака, но морето го истри. След тва го написах на облаците, но вятърът го отнесе, затова го написах в сърцето си, Там ще остане ЗАВИНАГИ... :)
21}.Не си мисли, че ще те забравя ще сложа край на сжоите мечти. Аз ще те помня и обичам докат сърцето ми тупти...! 
image
22}.Не обичам да плача, но плача за ТЕБ...Не обичам живота, но живея за ТЕБ...Не обичам себе си а обичам само ТЕБ...!?!
23}.Едно момиче попитало едно момче, дали е красива. Той каза - не. Тя го попита, дали той иска да е с нея до края на живота си. Той каза - не. После го попита дали той ще се разплаче, ако тя си тръгне. Той пак каза - не. Тя чу достатъчно и си тръгна разплакана. Тогава той я хвана за раката и и каза, че тя не е красива, тя е прекрасна, той не иска да остане с нея до края на живота си, а завинаги, той няма да заплаче, ако тя си тръгне, а ще умре!24}. Ти си моя любим, все едно на къде двама с теб ще вървим!

 

Категория: Лични дневници
Прочетен: 174 Коментари: 0
Последна промяна: 30.09 16:21 29.09 20:36 - K@rTiNkI imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage Категория: Лични дневници
Прочетен: 9 Коментари: 0
Последна промяна: 09.10 17:49 29.09 19:42 - Sp{}MeNcHeTa

   Et{} EdNi {}t LuBiMitEe mI Sp{}mEnChEt@... {}{~P~}{}
{1} Един човек ми липсва и всичко е безразличнo. Един човек,а всъщност всичко!
{2} Обичам живота коварен макар да е труден,суров защото в него се ражда едничката дума любов!
{3}Хубава си дявол да те вземе и нека този дявол бъда аз.И срещу дявол ще изляза на сражение ако той застане между нас!
{4}При всеки удър на сърцето ми мисля за теб.И докато сърцето ми тупти сте мисля за теб. Обичам те!
{5}Думата "ЛЮБОВ" не може да се опише.Може я чустваш ли не.Аз чувствам Любовта... когато мисля за теб!
{6} Нуждая се от 3 неща за да живея.От слънце през деня.От Луната през ноща и от ТЕБ завинаги[!][!][!]
{7} Познай кой мисли за теб! Познай кой те обича! Познай кой ти праща този смс...
{8} Обичам те, искам твоите ръце да милват моето лице.Обичам те до болка.Без теб не мога аз...!?!
{9} Пращам ти 3 Рози.1 за щастие.2-ра за късмет А третата ти пращам за да ти каже,че те Обичам !
{10} Жадувам за твоите целувки....Жадувам за твоите очи...жадувам за твоята усмивка...Жадувам за теб...!

 image

 

 

{11} Веднъж нещо се случи с мен.Това бе най-сладкото нещо на света.Бе фантазия,сбъдната мечта.Това бе денят в които то срещнах...{}{P}{}...
{12} Щастие е за мен когато слънцето и звездите греят в очите ти от радост. :}
{13} Искам да ти дам моята любов сега в този живот.Искам да съм с теб в добро и лошо.
{14} Когато за първи път те видях се влюбих в теб.Когато за първи път те целунах -неисках да те пусна.
{15} Животът е един пъзел и ти си парченцето, което ми липсва. :(
{16} Вселената със своите планети и звезди е бледо копие на твоите очи. :)
{17} Устните ти са сочни.Очите красиви.А целувките ти топли...Моля те целуни  ме... 
{18} Вие сте арестувана!Причина: завъртяхте ми главата!Присъда: вечеря с мен :PpPp~~~
{19} Казаха ми, че целувките правят хората щасливи...Искаш ли да те направя щастлив...?
{20} Пожелах си те когато видях падаща звезда...!
image

{20} Ako synishtata ne bqha synishta, a realnost az nqmashe da sam tyk, a pri teb....

{21} Moeto syrce plachi i se moli, za da bydesh vechno s men moq liubov - OBICHAM TE..!?!

{22} Da Pogledna iskam v tvoite ochi, Da zaplacha iskam s tvoite sylzi, Da pronikna iskam v tvoqta dusha , Za da razbera mislish li za men sega……


{23} Stiga mi edin tvoi pogled, Stiga mi edna tvoq usmivka , no nikoga nqma da mi stigne edna tvoq celuvka…!




Тагове:   ETA,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
17.11.2007 09:13
Qk sait...
цитирай
2. анонимен - qki spomen4eta ama moje da slojite i ...
04.12.2007 11:20
qki spomen4eta ama moje da slojite i o6te i s malko po golemi bukvi,ama vse pak pozdravleniq za saita-gotin e!!!
цитирай
3. анонимен - mn tup sait ni6to ne mo da pro4eta ...
05.12.2007 20:10
mn tup sait ni6to ne mo da pro4eta idioti golemi ste
цитирай
4. анонимен - iZaBel
05.12.2007 20:13
eyy ... sladuri mn qk sait !!!!verny samo malko da sa po -golemi bukvite :D !!!samo taka hora!!! :*:*:*
цитирай
5. анонимен - iZabel
05.12.2007 20:14
taq kadeto e kazala 4e saita e tap da si ostai nomera!!!
цитирай
6. анонимен - geri
12.12.2007 18:03
mn mi haresva tozi blog napravo e super i ima mn hubavi kartinki
цитирай
7. анонимен - stefi_esp
25.12.2007 00:46
mn sa gotini samo det nqkoi se povtarqt no sa qki4ki
цитирай
8. анонимен - tedito_mackata
30.12.2007 13:57
mnogo jki spomeni za tezi koito negi haresvat da tanat v jrost i tove ozna4ava 4e nemogat da obi4at.a za tezi to vas koito im haresaha te li? te shte mogat da obi4at
цитирай
9. анонимен - gabitooooooooooooo weeeeeeeeeeeeeeeee
26.01.2008 11:17
miiiiiiii mnOoo QKI spomen4eta :P staaATTtt AZ MN gi haresvam MnooO samo tei slagaito o6ti spomen4eta:D:DD: byeeeee pi4agiiiiiiiiii
цитирай
10. анонимен - trev4o
18.03.2008 21:21
super qki statiii ima ako imashe poi4 takiva sheshe da e hubavo
цитирай
11. анонимен - spomeni
24.03.2008 19:08
mn sa zle ;pi6ete malkom po malki spomeni we
цитирай
12. анонимен - spomeni
24.03.2008 19:08
mn sa zle ;pi6ete malkom po malki spomeni we
цитирай
13. анонимен - spomen4eta
22.07.2008 00:01
Straxotni spomeni,mn mi xaresvat,moje da se dobavqt i o6te qki,ma i tezi stavat.Pozdravleniq za saita ;)
цитирай
14. анонимен - swim_4ety
22.07.2008 10:38
e ima spr spomeni oba4e slagaite novi...{}{}{}{}{}{}
цитирай
15. анонимен - tapo
25.10.2008 18:42
pi6ete gi s po golei bukvi be daeba ko sa izlzagate da sa kiorim tyka
цитирай
16. анонимен - fbfgbh
17.03.2009 18:58
mnnnn sa qkiiii
цитирай
17. анонимен - okokok
11.06.2009 20:24
lele stra6ni sa
цитирай
18. анонимен - momi4eto
11.06.2009 20:26
napi6ete ako imate nqkakvi mnogo mnogo-prekaleno jalni pls mnogo vi molq 6toto mi trqbvat!a i TeZi sa SrAHotnI no p1 t1jni,ako ima
цитирай
19. анонимен - stra6ni spomen4eta mnogo sa qki ...
05.09.2009 10:40
stra6ni spomen4eta mnogo sa qki mnogo me kefqt !!!!
цитирай
20. анонимен - sladkata
29.11.2009 20:34
mn sa qki nai qkiq sait
цитирай
21. анонимен - obi4am go
22.02.2010 17:47
mnogo hubavi spomencheta.pozdravi na avtora :)
цитирай
22. анонимен - zdr
20.11.2010 19:35
qko
цитирай
23. анонимен - sevito
16.03.2011 21:10
spomenite sa tocno za men
цитирай
24. анонимен - Wonderful beadroll put the finger on
04.08.2011 22:27
Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your article seem to be running off the screen in Internet explorer. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd post to let you know. The design and style look great though! Hope you get the issue solved soon. Thanks
цитирай
25. анонимен - qroslava
25.08.2011 15:47
mn sa gadni be
vob6te ne mqzat nati6to na vi ot men edin spomen
Lubovra po4va s AX,OX,IX
Ax-kogato te preg1rnr
OX-kogato te celune
IX-kogato te ostai
цитирай
26. анонимен - Hi
26.11.2011 03:13
Hello. <a href=http://kaleostra.info/>kaleostra</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maartina
Категория: Забавление
Прочетен: 108360
Постинги: 4
Коментари: 152
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031